رویدادها آرشیو خبر ها
بازگشت ملی پوشان و پیش بینی ترکیب احتمالی دیدار با اودینزه

بازگشت ملی پوشان و پیش بینی ترکیب احتمالی دیدار با اودینزه

هواداران یوونتوس امروز خبر خوشحال کننده ای شنیدند. مصدومیت جورجو کیلینی از ناحیه ماهیچه ساق پا جدی نیست و فقط یک کوفتگی ساده است.

 

اما کیلینی تنها بازیکنی نیست که زود تر از سایر ملی پوشان به وینوو بازگشته است. مهدی بن عطیه نیز به ایتالیا برگشته و در فضای مجازی اعلام کرده که شرایط بهتری دارد. پاتریس اورا هم که ابتدای فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در حال آماده شدن می باشد.

 

بازگشت این بازیکنان به ترکیب می تواند یوونتوس را در سیستم سه دفاعه خود نگه دارد، با وجود اینکه مکس الگری دلایل خوبی برای استفاده از سیستم 4 نفره در خط دفاعی دارد.

 

به هر شکل سیستم دفاعی سه نفره برای یوونتوس بسیار حیاتی محسوب می شود چون انعطاف خیلی خوبی دارد. به مدافعان اجازه می دهد به راحتی در حمله شرکت کنند و بازیکنان کناری هم فقط به کار های دفاعی نمی پردازند، بلکه نفوذ کرده و در میانه میدان می توانند پاس بدهند.

 

حتی با وجود لئوناردو بونوچی و آندره آ بارزالی خسته و البته دانیله روگانی مصدوم، باز هم یوونتوس از سه نفر در خط دفاعی خود استفاده خواهد کرد و این موضوع فقط به دلیل تعصب الگری روی این سیستم نیست.

 

فارغ از اینکه سیستم 1‐2‐4‐3 یا 2‐1‐4‐3 استفاده شود، یوونتوس بازیکنان کناری و هافبک های خوبی دارد که می توانند در مواقع دفاع، به عنوان دفاع چهارم عمل کنند و یا اینکه بارزالی، بن عطیه و روگانی می توانند از سمت راست زمین نفوذ کنند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: